Contest | Blog Paling Awwsem

Assalammualaikum and Anyong .

Ehem Ehem . Hai . Huih penatnya mengedit Blog Sepanjang hari ni . Then Hasilnya. Tadaaaa
Pinky Pinky Gitu . Tengok Header A Pink Laa babe. Ahh My Onnie . Im Pink Panda *Fans bagi Apink*

Tadi aku Check Cbox Aku then Terjumpa pulak ni ..


Aku kalau bab ada contest atau kena Tag memang aku join .Thanks Echa. Ok lets start .



Rule

1 . Wajib Follow Blog Balqis  , Liyana and Asyikin
2 . Wajib like and follow para penaja / Sponsor *Jangan Tipu, Dosa ~~*
3 . Buat Post yang bertajuk " Contest | Blog Paling Awwsem " tepek Banner yang tak seberapa lawa tuh. (EDITOR : Cett mana ada tak lawa, Comil . Pink- Pink Gitu)
4 . Tag 3 Buddies dan pastikan mereka tahu
5 . Promotekan Contest ini kepada Orang lain *Sunat*
6 . Hantarkan Link di kotak komen  Balqis  , Liyana or Asyikin .Jangan hantar di CBOX, tidak akan dilayan


Tag 
http://ayamgorengayampercik.blogspot.com/
http://donttakeitfromme.blogspot.com/
http://yeollie-foreverlife.blogspot.com/ (My Madu)

Jap-Jap. Contest ni tajuk Blog paling Awwsem ke? Aku tak rasa yang blog aku ni Awwsem. Ramai lagi Bloggers yang Awwsem . tapi takpe laa aku join . mana tahu menang ke. Alhamdullillah kalau menang. Actually aku join banyak contest tapi tak pernah menang . Sob Sob Sob . Cuba naseb kali ni . *Cett ayat menagih simpati* lalala ~~~~ Ok done Update . 

Bye , Pyong Pyong .


1 comment:

  1. weee , mane ade lawa banner tu . btw , thanks .. awak cakap blog awak tak awwsem ?? Perghh , awwsem giler la dear . x)

    ReplyDelete